LN Webdesign

FÅ EN FLOT & BILLIG HJEMMESIDE. GØR DET RIGTIGT FØRSTE GANG......

Fastholdelse af besøgende

Målrettet og interessant indhold fremmer faste besøgende

Når De først har fået bygget Deres websted er det næste spørgsmål: Hvordan kan De så sikre, at vedkommende vender tilbage?

Artikler og andet indhold, som publiceres på Deres websted, skal være relevant, interessant og velskrevet. Særligt indhold giver Deres websted en bedre chance for at nå ud til de besøgende, De vil i kontakt med via søgeprogrammerne.

Her finder De nogle gode råd, der kan sikre, at kunderne kommer tilbage til Deres websted:

Kør kortvarige specialtilbud
Internetbrugere elsker en god handel, og udsalg er en sikker metode til at fange folks opmærksomhed. Benyt korte salgsperioder for at motivere brugerne til at handle. Hvis De giver dem tre måneder til at beslutte sig i, vil de ofte udskyde beslutningen i uendelighed. Fortæl brugerne, at de tilbudte varer hele tiden udskiftes, for at opmuntre dem til at besøge Deres websted regelmæssigt. Vær kreativ med Deres specialtilbud. Overvej f.eks. at give en gratis gave, frem for at skære i prisen.

Fokuser på et bestemt emne på Deres websted
Internetbrugere søger ofte online for at få mere at vide om interessante emner i nyhederne. De kan f.eks. oprette et hyperlink mellem din virksomhed og en aktuel nyhed og på den måde tiltrække besøgende til Deres websted. Det er en meget brugt taktik hos reklamefirmaer til at få større mediedækning, og denne taktik kan have samme virkning for Dem.

Opdater oplysningerne regelmæssigt
Hvorfor skulle en bruger ønske at vende tilbage til et websted, som sjældent ændrer sig? Når De holder oplysningerne ajour, sender De et budskab til de besøgende om, at Deres virksomhed arbejder aktivt og seriøst på at udvide sin forretning.

Afhold en konkurrence
Det vil få besøgende til at finde Deres websted, og det De beskæftiger Dem med spændende. Overvej, om De skal bede brugere om tilbagemeldinger, så De kan benytte dem som et værktøj i din markedsføring. Præmier og belønninger behøver ikke at være noget særligt, men de skal være sjove og egne sig til det marked, De retter Dem mod.

Send et nyhedsbrev pr. e-mail
Denne populære reklamestrategi er effektiv. De skal ikke forvente, at De kan få en liste over tusindvis af abonnenter, men fokuser i stedet på at opbygge en liste over kernelæsere med de rette egenskaber. Når De udsender et nyhedsbrev, skal det være kort og oplysende. Reklame er sædvane i dette medie, men overdriv ikke.

Kend Deres kunder
En god forståelse for Deres kunders behov og mål er grundlaget for en effektiv markedsføring. Brug statistikker og sporingsrapporter til at måle interesserne blandt de besøgende på Deres websted. Statistikker over brugen af webstedet gør det lettere at forstå, hvordan de finder Deres websted, og hvad de foretager sig, når de har åbnet det. Finder de det, de søger efter, eller får bestemte sider på webstedet dem til at forlade det? Havde De succes med den konkurrence, De gennemførte? Denne forståelse er et redskab, De kan bruge til at skærpe Deres tiltag inden for onlinemarkedsføring.

Copyright © 2017 LN Webdesign - Vinderup - Skive - Struer - Holstebro - Hjemmeside design. All Rights Reserved.
Joomla! is Free Software released under the GNU General Public License.